kizak Nie inaczej i tylko i wyłącznie: ciśnienia w kabinie i ciśnienia hydraulicznego jednocześnie. Narracja wysokościowa to bzdura dość oczywista dla każdego pilota i załogi takiego samolotu… Komentarz do notki: Smoleńsk 2010: Spadek cisnienia czy spadek wysokości?
kizak @nudna-teoria Spojrzyj w lustro, bo zawracasz :D Komentarz do notki: Co w polskim TU154M robiły pokrętła ze słowackimi napisami?
kizak Komputer UNS-1C istotnie pochodzi z symulatora tu-154m, ale ze szkoły pilotażu w Brukseli... Zakupiono go jako i wprowadzono dokumentami na stan jako UNS-1D jeszcze na Słowacji. Komentarz do notki: Sfałszowanie danych i oszustwo na symulatorze w Moskwie - żelazne dowody.
kizak @doradcaR305 Nie ma żadnego raportu póki co, chyba że masz jakiś dokument formalny, który można pobrać i przeczytać. Odminuj myślenie ;) Komentarz do notki: Echa publikacji drastycznych zdjęć przez podkomisję smoleńską. Sprawę bada SKW
kizak @kizak "08:36:33" -"Klapy 28" -/2xdżwięk przełączania czegoś(?)/ - "Klapy 28" - "5 mil"..."od osi" -/wysoki modulowany dżwięk/ - (2xkaszel kobiety) - "Już wychylamy" - "Klapy jadą" - "Następne do 400"- "Następne do czterysta"... Komentarz do notki: Odczyt fragmentu od "klapy 28" do "4 mile od osi" - CVR - Tu154m
kizak Widać, że ten wyciszony (do kaszlu stewardesy) fragment nikomu nie leży... Należy go dokładnie zbadać, bo to "bomba" i na Laska i na Macierewicza Komentarz do notki: Odczyt fragmentu od "klapy 28" do "4 mile od osi" - CVR - Tu154m
kizak Rozsądne społeczeństwo żadnej z tej patologii (obnażonej od 2 lat) nie powinno utrzymywać... Komentarz do notki: Kontrwywiad
kizak Dawno takich bzdur postprawdy nie pisano, by motywować własną ignorancję, indolencję i fakes... Wystarczy spojrzeć na forex RUB i UHR Komentarz do notki: Rosja na krawędzi bankructwa. Kreml chce ukryć przed światem swoje długi
kizak Ci, którzy wylecieli 15-go stycznia (Arkadiusz Protasiuk, Robert Grzywa), „stracili 1,5 doby do skutecznej akcji ratowniczej” wg strażaków z Gdańska, nie lądując w Port au Prince a w Puerto Rico. Benito Gapalos, kontroler lotu z Puerto... Komentarz do notki: „Niedouczony” kapitan Protasiuk
kizak Ścieżka dźwiękowa kończy się przed DH=65m - alert nastawy wysokościomierza nie zdążył wydać dźwięku. Detonacja nastąpiła 80m nad i 1285m od progu pasa XUBS. Sprawdź i odsłuchuj ze zrozumieniem, będzie pożytek z pracy tej wtedy... Komentarz do notki: Co wprowadziło w błąd pilotów przy podejściu? - CVR - Tu154m